بلاگ

Previous Next

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

هویت بصری جدید فستیوال طراحی گرافیک اسکاتلند (GDFS) با همکاری استودیو طراحی واریُرز (Warriors) طراحی شد. در این فستیوال با برگزاری برنامه های آموزشی به بررسی روش ها و روند شکل گیری یک پروسه پرداخته می شود و در نهایت ایده هایی که توسعه داده می شود را به صورت بصری به نمایش در می آورند. هر ساله این استودیو با یک طراحی متفاوت با هدف به روز نگهداشتن این رویداد ،هویت بصری این فستیوال را طراحی می کند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال

اعتبار و اطمینان در رسانه ها برای سال هاست که از بین رفته است اما سال ۲۰۱۶ همانند یک سونامی هر چیزی را که باقی مانده بود با خود بُرد و پاک کرد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال

از آنجا که رسانه‌های دیجیتال باعث کاهش تاثیر تبلیغات می‌گردند، برندها به دنبال راه‌ حل های جدیدی برای جذب مشتریان هستند. آخرین و پر سر و صداترین تلاش ها به انتشار داستان‌هایی مربوط می‌شود که شبیه به روزنامه‌نگاری به نظر می‌رسند. استراتژی کلیدی محتوای برند یا “تبلیغات بومی” این است که ضروریات تجاری و حتی روی هم رفته خود برند را مخفی نماید، تا خوانندگان تصور نمایند که در حال تحلیل یک روزنامه یا مجله آشنا هستند. تصور بر این است که این امر باعث می‌شود تا برندها قابل‌اطمینان‌تر، آشناتر و ضروری‌تر به نظر برسند. اما این یک تقلب است؛ یک تلاش کوته‌بینانه برای فریب دادن مشتریان جهت باز کردن کیف پول آنان. آنچه کسب و کارها باید انجام دهند دی-برندینگ است.

Previous Next

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

آژانس تبلیغاتی Theory House یک کمپین تبلیغاتی برای پپسی (Pepsi) دیزاین کردند که در آن یک بسته بندی جدید برای قوطی های نوشابه زیرو پپسی نیز طراحی شده است که این بسته بندی به تعداد محدود برای مسابقات قهرمانی سالانه فوتبال آمریکایی Super Bowl در تگزاس آمریکا استفاده خواهد شد. این قوطی های مشکی و مات که روی آنها از تصویرسازی های مت استیونز (Matt Stevens)  استفاده شده است نمایانگر فرهنگ، حس و حال موسیقی و فوتبال تکزاس می باشد. آنها همچنین موظف شدند تا پوستر و بیلبرد های تبلیغاتی و حتی اتوبوسی که در این رویداد برای استفاده بازیکنان بود را طراحی کنند. مدیر هنری این استودیو جیم کاسن (Jim Cusson) با همکاری مستقیم PepsiCo Design در نیویورک این پروژه را به انجام رسانده اند.

Previous Next

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

نیسان (Nissan) برای عرضه خودروی جدید خود به نام میکرا (Micra) از دو استودیوی فرانسوی و اسپانیایی درخواست کرد تا برای رونمایی از «میکرا» پوسترهایی تبلیغاتی را طراحی کنند. برای این منظور استودیوی فرانسوی Differantly سعی کرد با حفظ خصوصیات اصلی این اتومبیل، آن را در زوایای مختلف و تنها با یک خط به تصویر بکشد. استودیوی اسپانیایی نیز مجموعه پوسترهایی با استفاده از یک مدل سه بعدی میکرا در یک استیج ثابت با دو نور شب و روز را خلق کرد.

درباره ما

استودیو طراحی گرافیک آمات
یک دفتر طراحی مستقل است که با همکاری
دوستان خود یک گروه کارآمد و
پرتوان را در زمینه اجرای پروژه‌های تبلیغاتی
و فرهنگی تشکیل داده‌است...

تماس با ما

تهران، خیابان میرزای شیرازی
پایین‌تر از مطهری، خیابان 15، پلاک 20، واحد 2
تلفن: 88867044 - 09123213406
فکس: 89772563
ایمیل: info@amat.ir